måndag, juni 22, 2009

Så där, nu var det gjort. Bloggningen om den trevliga helgen....

Då är jag tillbaks i nuet.

Jag önskar ibland att jag kunde skipa vidare till nästa dag, det här är en av dessa dagar.

Kommer till jobbet och tycker att det suger (det är sällan jag tycker det är tråkigt på jobbet), har ont i nacken efter en jävlig natt.
Fattar inte varför jag får så tok ont i nacken när jag sover!

Glömmer ta mitt "hålla mig vaken" piller 10:33.

Cyklar hem, tänker: vad ska jag hem å göra!
Inget att äta, orkar inte handla.
Inga tvättade kläder, orkar inte tvätta.
Hundarna vill ut å gå, de vill inte jag.

Vill inte va vaken, vill inte sova, vill inte va själv, vill inte va med någon,.
Fan... jag vill ingenting, men det känns som jag måste göra så otroligt mycket!!!

Allt är negativt, ser bara en massa hinder överallt.

Känslan i magen är hemsk, jävla tomt hål som suger ur mig allt.

Ska gå och lägga mig, för att antagligen vakna upp i morgon med ännu värre nackont.

JAG HATAR MIN SJUKA KROPP OCH SJÄL!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar