söndag, juni 28, 2009

Har du tappat bort en Sony Ericsson W660i? Eller känner du någon som har det?



Nu har nått tokigt uppdagats!!!!

Edsbyn var i final i år som ni vet.
Tyvärr vann vi inte, men vi tycker om grabbarna ändå! Men skit i den nu!

Dagen efter finalen hittade jag ett par skor i en snö hög (långt in på vår gård),
vid vårat stacket/stängsel vid hundgården.
Å tänk va vi har undrat vems skor de är, och vem som tar av sig skorna i smäll kalla vintern och VARFÖR!!!

Jag satte upp dem högst upp på vårt plank för att ägaren förhoppningsvis skulle se sina efterlängtade skor.
För han (stora killskor) måste ha vart rätt berusad för att lämna sina skor!

I går när jag och Kristian var ute och leta björn, försvann min mobil (som vanligt) någonstans i bilen.
Så jag började leta.... och vad hittade jag jo... EN MOBIL???!!!!... men det var INTE min!!!
Eller Kristians...
Vi både blev lite misstänksamma där....

Nu har det visat sig att denna mobilägare har vart i VÅRAN bil någon gång under final natten 21-22 Mars. (Mobilen har legat där i 3 månader och batteriet är uppsvällt)

Så till dig som tappat/lämnat sin mobil i vår bil, (bör skrivas att bilen stod parkerad) vi har den kom och hämta den det ska bli intressant att höra din förklarning till detta!

Och dina skor ligger nog bakom vårt plank in mot bagarn. (Vi antar att det är samma person)Kristian lessna på dem efter några månader!

Känner du någon som tappat bort en sån mobil?
Visa då denne person detta inlägg!!!




3 kommentarer:

  1. Hmmm...du borde knäppa kort på skorna också!!! Jag vill se dem!!!

    SvaraRadera
  2. Men lixom... Hur kan man tappa bort skor....? Borde det inte bli lite kallt å gå utan *haha*

    Och nääääää, jag har inte glömt bort er!
    Det är bara lite mkt hela tiden....

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  3. Åhh... men jag vet inte om skorna ligger kvar, ska kolla det =)
    Det är typen som Olsson brukar ha.

    SvaraRadera