måndag, juni 22, 2009

Midsommar helg i Mållången

Driver dagg faller regn.



Kristian var och paddlade på Midsommarafton.
Kallt, regningt var det.
De hade inte kommit långt innan han och Markus hamnade i vattnet.
Men glad är jag att han var vaken hela midsommarafton i år =)=)=)



Allihop var i Mållången utom Lilla syster Sara, som är i magaluf och jobbar.





Mamma med lille Ragnar... en väldigt vanlig syn.
Ingen konst att ha barn och man har Mamma Gunilla Frid Nilsson i närheten.
Nästan så att jag överväger att skaffa barn, men då får mamma flytta hem till oss först.




Hövdingen på snart 92 år som vägrar gå å lägga sig innan vi andra gör det, 01:35 han tar en powernap på plats =)


Midsommardagen var jag lite Anti Ragnar, eftersom det är han som gör att Maria är trött.
Så hon inte orkade åka till Jössebo.
Å dit ville ju jag.



Istället ville Maria kolla en grej, hon ville att jag skulle drick två glasvin så fort jag kunde och sen säga när jag kände mig lite snurrig.
Inget annat fanns ju på schemat så det gjorde jag.
Men varje gång hon frågade känner du nått, sa jag nej å fnissa.
Svårt att säga när man känner att man är full, för när man är full så tycker man inte det.

I stugan skulle de va lugnt så Ragnar inte blev väckt.

Så jag stal en Ciggaril av far, tog min mobil och dansade iväg efter vägen till Fairytale, när jag hade dansat till den åtta gånger dansade jag hemåt igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar