tisdag, juni 16, 2009

Hej hå... vart tog sommaren vägen?







Nu har jag planterat ut några av mina plantor.
Jag tycker inte den här eller någon av de ny ut planterade plantorna verkar må bra.
Men vad vet jag, de kanske bara tar en liten tupplur =)

Tror jag väntar ett tag till innan jag sätter ut de andra stackarna =)

Giggs och Bimbo leker jaga.
Giggs är smart å kollar in Bimbo under bilen.
Bimbo är fläng och springer hej vilt, men bägge sätten verkar fungera.
Kul har de i allafall, tills Giggs får tag på Bimbo och dunar upp na.




Nu ska jag äta, sen vill jag lägga mig och läsa sista boken i Twilight serien, men jag är rädd att jag får mer huvudvärk då =(
Så vi får se hur de går.
Har idag pratat med en läkare ang mitt skallebank problem.
Han vill att jag ska kontakta honom senare i sommar.
För att göra en ingående undersökning av skallen min.
Å det tycker jag är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar