onsdag, juni 10, 2009

Adjö Centrum! Välkommen landet!




Nu är det klart.
Nu är det gjort.

Vi får hyra huset "Grevens" i ämnebo.
Vi har sagt ja. Och nyss sa jag upp vår lägenhet...

Många känslor i min kropp nu.

Känslorna för huset:
Pirrig, exalterad, upprymd, tok glad och en massa fler känslor.

Känslorna för lägenheten:
Sorg, saknad, rädsla för att jag bort mig. Fler omtumlande känslor.
Nu ska jag lämna mitt älskade burspråk =(

Men det kommer bli bra.

Bara det flyttar in bra folk i "vår" lägenhet, som har vett att uppskatta Edsbyns mysigaste, vackraste lägenhet.

Nu strax ska jag på kalas!!!
Kommer snart Ebba =)=)=)


2 kommentarer:

  1. De kommer bli jätte bra =) nu kan vi sitta ute på DIN gådistället =)

    SvaraRadera
  2. farfars farfars farfar (ungefär...1700-tal iaf) kom från greves i ämnebo

    SvaraRadera