torsdag, juni 11, 2009

Jag har vart på Ebbas 1 års kalas 2 dagar i rad =)



Fina Evelina med söta Ebba som nu är 1 år och 1 dag =)

Lilla Ebba Mattsson är som en drog för mig, jag blir minst 20 år yngre när jag träffar henne.
Den lilla vuxen nivå jag har kommit upp till sjunker till minus 5.
Det är såååå roligt att leka med lill prinsessan.



Skit, bilden hamnade här på sniskan, memn jag orkar inte fixa det. Är för trött.
Men oj oj oj vilka tårtor och de var HUR MYCKE FIKA SOM HELST!!!!

Svar ja, jag fuskade.
För Erika sa att det får man göra när man är på barn kalas.
Men jag fuskade bara 1 dag av 2.
För idag tiggde jag åt mig 3 rostade mackor, som jag rostat i Evelinas nya bröd rost.
Nästa gång vill jag även ha ägg =)=)=)




Det var tok mycke folk på kalaset nr 1.
Hjälp alltså, å vad många paket.
Ebba var nog helt förskräckt innerst inne.





Ser ni födelsedags barnet, det är hon den där lilla som är längst ifrån sina egna presenter =)
Men det led hon inte alls av, de hon gillade bäst var paketsnörena.
Hon brås på sin mor där =)


Snart MÅSTE jag plantera ut mina blommor, de växer ur fönsterna.
Slinger växter, ni skulle bara se vad de slingrar sig.

Idag tog jag mitt första "snäll" piller.
Å tänk... jag tycker jag är sååå snäll sååå.
Ge mig socker piller, de skulle funka lika bra det. Bara du inte säger att det är socker piller =)

Nu måste jag lägga mig jag kommer behöva min sömn.
För i morgon kväll ska jag ut och natt vandra pilgrimsleden på ca 2 mil med mina jobbar kompisar.
Då tänker jag ladda upp med ett bad i mitt bärbara badkar.
Och läsa sista boken i Twilight sagan.
Tänk va jag kommer grina.

GOD NATT GOTT FOLK!

2 kommentarer:

  1. Ebba hälsar att hon tycker det är bra att du bir 20 år yngre för det blir så mycket skojigare óch festligare då =)Ska absolut komma ihåg att koka ägg nästa gång. Hmm ut och vandra...När går du??? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ingen vandring =( De tyckte det var för dåligt väder =( Men vis ak ta nya tag sen, förhoppningsvis =)
    Hälsa Ebba.
    Jag gillar löskokta ägg =)

    SvaraRadera