tisdag, juni 30, 2009

Oj oj oj va de har hänt grejer...


Här är ett av ställena jag jobbar vid.

Kan börja med att berätta att jag äntligen får gå upp 100% =)=)=)
GRATTIS TILL MIG!!! =)
Fack killen kom och berättade det för mig idag, jag går upp till 100% efter semestern.
3 månader på prov först, å det kan vara bra för både företaget och mig.
Jippie =)=)=)




Joel, Erik, Kristian och jag hade en HEL dag i söndags.
Först var vi i Mållången å mös. Sol å bad.
Fast jag badade inte, jag kan ju skylla på att jag skar mig under foten så jag inte kunde, men då ljuger jag.
Jag tycket det var för kallt.
23 grader i vattnet är för kallt för mig.
Sen for vi hem till Joel å Eriks domäner å grilla, sjukt gott!!!

Idag tog jag mitt premiär dopp i grängen, LJUVLIGT!!!

Jag har även fotat den förvirrade själens skor.
Känner du igen dem? Har du tappat dem????





Idag har jag träffat Ebba Bebba, hon tulltar på hon =)
Hade planerat att åka till Mållången, men jag hade en sån huvudvärk på förmiddagen att jag ringde min massör och bokade en akut tid, gick tidigare från jobbet för att få hjälp.
Å huvudvärken släppte efter det besöket.
Har tok problem med rygg, nacke och huvudvärk.
Det kan sitta ihop.

Go å gla kex chokla...

1 kommentar:

  1. Nix pix jag känne inte igen skorna, va trökigtvarit roligare om jag gjorde det =)

    SvaraRadera