söndag, juni 14, 2009

I går var det grillning på Jöves med Nilsson och Olssons familjer.


Här är vi på väg hem, det är så vackert med vildblommorna!!!

Igår var Kristian jag och vovvarna på auktion i Ämnebo.
Det var mysigt och kul trotts vädret.
Jag ville ha en cykel och en hundkoja.
Efter ett tag ville Doro ligga ner så då bästa jag oss för att gå hem, inte bra för en valpmage att bli kall.
Kristian skulle kolla upp de två sakerna jag ville ha. Men han tyckte hundkojan var skräp. Och cykeln blev för dyr.

Hem och sov lite eftersom de vart dåligt med sömn natten innan.

Sen bar det av till Jöves. Jäkla va god mat!! Härligt folk.



Bimbo vilar vid mig när jag sitter vid datorn.




Den här bilden är sååå bra tycker jag, tre hundsängar.
Men duger det åt Giggs? Nej nej... han har lagt sig på Ragnars bädd.
Det är så typiskt både Giggs och Bimbo.
Bimbo är ännu värre, har du legat i soffan och du reser dig upp för att ta glaset på bordet, så nog fan ligger Bimbo där du hade din rygg =)





Här vilas och umgås det.
Farfar är stört skön. Här håller han väl låda som vanligt =)


Kristian drack öl på Jöves, så det var jag som fick köra hem.
Ha ha ha det tog sin lilla tid, eftersom jag åkte 20 km i timmen MAX!!!

Jag ville inte köra på en enda groda.
Och hjälp va många groder det var på vägen.
Tur att ingen såg oss för då skulle jag bli anklagad för ratt fylla.
Jag åkte slalom, bromsa tvärt när grod fan kröp åt nått håll.
Jag tror jag klarade alla.
Kristian satt tålmodigt bredvid och gav mig råd åt vilket håll jag skulle svänga.
Jag har super dålig koll på vart hjulen är =/

Nu ska jag försöka lägga mig för att sova.

Har en tre dagars vecka framför mig =)

4 kommentarer:

  1. Haha de skulle L aldrig ha gjort =) han skulle säga: men skit i grodorna =) va mysig bild på bimbo i soffan =)

    SvaraRadera
  2. Ja, men du vet hur mycke groder de på väg från er till byn!!! Stackars satar!
    Härligt att du skriver TOK Emma så jag vet vem du är =)=)=) Puss på dig.

    SvaraRadera
  3. ja de är ju jätte mycke PADDOR efter vägen där =) men jag kör över dom ja hihi jag visst är de bra att jag gör de =) puss å kram

    SvaraRadera
  4. Nä.... fy, rädda dem, död eller levande!!!
    Kliv ur bilen å flytta på dem =)

    SvaraRadera