måndag, juni 15, 2009

Åååå va jag längtar!!!




Så här mysiga vägar/stigar finns det några sten kast från vårt blivande hem =)






Det är sååå mysigt att går här.
Ännu fler stigar finns det som jag inte har utforskat än, men det ska jag göra =)






Jag längtar till September nu, och det är dumt,
För jag längtar bort sommaren.
Linda Nilsson största problem: Att leva i nuet!!!
Det måste jag försöka lära mig.
Huset, gården är så mysig.
Ska bli tok roligt att möblera och känna sig in där.



Men jag måste erkänna att jag gruvar mig för städningen av vårt nuvarande hem =/
Trägolven kommer ALDRIG bli ren.
Jag har sagt till Elisabet att de kommer bli förstörda, och undrat om vi skulle göra nå åt dem.
Men, hon tyckte inte de var någon fara. Oj oj oj...
Och fönsterna.... de är så många rutor, å inte är de lätta att putsa heller.
Så då ska jag utnyttja mina presentkort jag fått av Julia!!!
Så Julia... kom hem från NY i september, för då ska du städa ur vår lägenhet =)=)=)


Julia uteblev/var borta, när vi skulle städa ut vår lya.
Så det gjorde jag själv, jäklar va sur jag var på na =)
Det var en 4,5 rummare med kök, Stor!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar