måndag, juni 22, 2009

Mina rabatter och djur vänner i stugan

Giggs försöker ofta gömma sin mat, oavsett om det är utomhus eller inomhus.
Så här såg han ut efter att försökt gömma maten ute =)



08:48 Har Giggs och jag kvalitets tid på bryggan, hur härligt som helst.

Här är några fler av mina vänner, de kryllar av dem.
Jag vet inte vad de festar på här....


Men jag kunde inte stå emot frestelsen att stampa (hoppa) i backen så de blev rädda =)


Jag har även osynliga djur vänner.
Under natten hade de RAVE party på våra soper =)




Se så de har kommit upp =)
Mina fina rabatter, jag sår frön som jag saltar mina strips, ingen ordning alls =)




Här försökte jag göra rader, men hur kul va de ra?


Många rabatter blev det, fastän pappa sa NEJ!!! =)=)=)


Jag vill inte fota myrorna, för de är inte mina vänner. De är sååå jäkla elaka.
Springer efter mig och klänger sig fast.
För att sen pissa på mig.
Utrotas ska de!

Här är min nya väninna Skrakel.

Kul tjej =)

Maria och Jag kämpade med att plocka fram den igen växta stranden, då hittade jag denna fina huvud bonad.

När jag sen kom hem, insåg jag att jag bränt mig =( Å en jävla massa mygg å knott hade festat på mig!!!

Jag hatar att ha linjer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar