onsdag, juni 10, 2009

I går.



Japp igår var jag till doktor tanten =)
1 timme å 45 minuter var jag hos henne.
Å hjälp va bra saker vi kom fram till.

Jag är så sur och elak, därför ska jag nu få prova på "snäll" tabletter.
Men det tokiga med dem är att den vanligaste biverkningen är att man kan bli sur och aggressiv.. Ha ha ha hur tokigt som helst. Men jag hoppas att den ska ha motsatt effekt på mig.

De blev lite långtråkigt i mellan åt hos doktorinnan så då fotade jag hennes fina gröna växter låda.

Sen letade jag upp Maria, hon hade hunnit till Tuppens, å var lite sur =)
Vi gick på dollar, ååå va jag tycker de finns mycke roliga saker att titta och känna på där.

Hittade en otroligt fin hatt, men jag köpte inte den.



Sen bar det av till Max, för att Ragnar, Maria och framför allt jag behövde mat.
Jag är en tidsinställd bomb angående mat.



Trötta familje medlemmar.
Sen bar det av till Lillbo för att sedan åka vidare till Stugan i mållången.
Där jag och Mamma planterade ut en MASSA grejs.

Jag ver helt slut när jag kom hem, så då blåste jag upp mitt bärbara badkar.



Min hyresvärd tjänar verkligen på att jag har införskaffat denna.
Tidigare har jag suttit i duschen och lekt att jag har ett badkar.




Se så lycklig jag är =)

Nu ska jag ta vovvarna och hämta ut mina "bli snäll piller"

2 kommentarer:

  1. haha blir jag förvånad =) va härlig du är Linda Nilsson

    SvaraRadera
  2. Du är allt lite finurlig du! Ett bärbart badkar... Tack för att du delar med dig, alltid lika kul att läsa.

    SvaraRadera