onsdag, september 23, 2009

Vill bara säga att....

jag inte bloggar nu.
Detta är bara nått du tror du läser.

För jag sitter inte vid en dator nu.
Antingen är jag på jobbet, på väg till eller från jobbet, är i lägenheten å städar, kör grejer till Greven's, är på Greven's å grejer, äter eller ligger helt UTSLAGEN i sängen.

Tack mina städerskor och städare.
Kung, kung... kuuuung, de är vad ni är värda =)

Sista rycket i morgon månne tro?

Troligtvis förutom Vovvehuset.

NU HAR VI TILLGÅNG TILL GREVEN'S =D
Tror jag.

ÅÅÅåååååå va fiiiiiiiint de blev med tapeterna som jag valde.


Det finns verkligen inte tid till bloggning nu, varken mentalt eller psykiskt.
När allt har lugnat sig, så ska jag unna mig att blogga nästintill varje dag =)=)=)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar