lördag, september 12, 2009

Och jag ska kalla mig bloggare....

Här om morgonen var det så fint att jag försökte föreviga det med min mobil.
Det var vackrare i verkligheten.




Å så försökte jag på konststycket att fota när jag cykla till jobbet, rätt häftigt va.



Nu har jag vart till Greven's två dagar i rad...
Å nästan inte ett enda kort därifrån.
Hur är det möjligt???
Idag har Bebban och Evelina vart med mig en sväng, de följde med till Söderlunds och agerade som smakråd.
Men shit va svårt de var att bestämma sig =), men nu tror jag att jag valt rätt.
Å inte tog jag nå kort på det heller.
SKÄMMES tame fan.
Bebban tröttnade ur efter ca 1 timme på färg affärn så då gick familjen M hem.


Vips så hade vi fått lite ordning på kartongerna.



Å vips så var de lite rörigt igen.
Nu har jag och K kört ett last.

Se va tomt de blev =)


Denna gräsliga tapet vägrade jag ha kvar,
Så nu målar S allt äggskals vit.
Jag var och valde tapeter och färg idag.
Nu har S grundat sovrummet.
Jag ska krypa till sängen nu på studs.
Ögonen åker igen hela tiden.
Jag håller på att somnar nu när jag bloggar.
Ska försöka komma ihåg att ta bildet i morgon.
God natt... ZZZZZzzzzZZzzzzZZZzzzzzZZzzzZzzzz



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar