lördag, september 05, 2009

Å vad har jag gjort???

Jag kan tycka att det är lite orättvist att vakna dagen efter och känna mig trött,
sliten och bakfull när jag inte druckit dagen innan.

Hur sjutton kan jag känna så, är jag sympati bakfull med Kristian.
Eller har jag dragir i mig av hans andedräkt under natten.
Eller är jag kort å gott en hypokondriker även i detta =)=)=)

Min tanke idag var att komma ur sängen i bra tid för att packa kartonger nästan hela dan =)

Blev de så???
Nej...
11:18 får jag sms av Tok Emma som undrar om vi ska trött ut våra hundar tillsammans.
Det tycke jag lät som en bra idé, så jag gav på förslag att vi skulle cykla med dem.
Då kommer man längre på kortare tid, visst blir de så?? =)

Men hjälp va de regna, innan jag mötte Tok Emma i Knåda var jag nästintill genomblöt.

Men vi cykla ändå, vem har dött av lite regn.

Hem, iväg å äta med L och Tok E, duscha mig å vovvarna.
Tyckte jag hade förtjänat lite slapp tid i soffan innan jag tog mig i handduken.
Nu är klockan 19:19 å jag har inte plockat en pinal.

Men jag har i vart fall tvättat 4 tvättar =)

Nu ska jag plocka.

Inte vet ja, men jag kanske borde hålla tummarna för Sverige ikväll.
Men då blir de så svårt att få nå gjort, så jag skiter i det.

Men en spark i röven kan de få från mig, lyck till.





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar