lördag, september 05, 2009

Tyvärr inte organiserad KAOS...


Pappa å Mamma.

Så här funkar jag =)

Jag håller just nu på att packar lådor i 7 st rum samtidigt + källaren.
Jag börjar på med ett rum, låda, så hittar jag nått som för mig till ett annat rum.
Då börjar jag om där.... så fortsätter det.
Med andra ord det är kaos.

Tex hittar jag nåt som jag tänker lägga ner i en låda, men då kom jag på att jag måste ta kort det och blogga om det, så här är jag nu.

Tänk va mycke som kommer fram när de ska flyttas, jätte många saker och grejs som jag inte kommer ihåg att jag haft.
Då är de synd att jag hittar dem, de skulle vart bäst om de kastades utan min vetskap.
Men få fan i mig inga griller i skallen.
Nu vet jag exakt vad jag har å inte har!!!



Jag lider inte av att hitta saker som gör att jag kommer av mig.
Det betyder att jag har tappat fokus på just den uppgiften, så då är det lika bra att göra nå annat.

Men det är svårt att få ordning i röran.
1 tvätt i tvättmaskin, 1 i torktumlar'n, en klar disk i diksmaskin.





Ha ha ha... jag har inte tvn eller radion igång, så på så sätt vet jag inget om fotbollen.
Men mina grannar upplyser mig något om hur de går =)=)=)
De skriks å vrålas där upp i från. =)



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar