onsdag, september 09, 2009

09-09-09


Måste ju skriva 090909 någonstans, så då skrev jag det i min toalett gästbok.
Och här, ifall toa/dass boken skulle brinna upp.
Tänk va jag hatar kedje sms, lägg av snälla rara.
Om du nu vill önskar mig lycka och välgång, skriv det då.
Om du hoppas jag ska få otur i kärlek??
Eller att något annat hemskt ska hända mig, sätt dig då på arslet och håll tummarna å hoppas.
Kedje sms:
"Önska dig det du önskar mest.
Läs inte vidare förän du önskat.
Himlens änglar kommer till dig och låter dig förverkliga din önskan om du skickar vidare detta meddelande till dina vänner du önskar väl.
Om du inte skickar detta till 10 vänner kommer din önskan ske tvärtom.
Det funkar."
Som detta kedje sms ovan, skicka vidare till dina vänner du önskar väl!!!???
Vad då väl, skickas de inte vidare blir de tvärtom.
Antingen menar man väl, eller så önskar man ju personen olycka.
Jävla påhitt.
Skicka era kedje sms till era ovänner.
Som svar på kedje sms, gå å dränk dig i ett dass!!!


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar