tisdag, september 15, 2009

Kort å gott...




liten men naggande god =)


Igår krånglade blogg sidan så jag lyckade inte göra nått inlägg.

Så jag gör ett litet nu.

Finns ingen tid eller ork för att blogga de här dagarna. Ska nu ge mig ut på en cykel tur, eftersom mina vovvs inte får den uppmärksamhet, eller motion som de behöver. Förlåt mina livs gnistor.

I förr går fick jag en förfrågan via min msn. En Miss Emma Svensson ville måla av mig naken och ge mig tavlan. Så hon tyckte jag skulle ta ett kort med min webcam och skicka till henne. För det skulle JAG få några tusen.

Är det inte jag som ska betala henne för att få mitt porträtt av målat? Jag tackade nej eftersom jag inte visar min kropp naken så ofta, och inte är intresserad av att ha en tavla på mig själv naken upphängd på väggen. Å skulle jag vela det så ska Maria ta dessa bilder =)

Då föreslog hon att jag bara skulle visa min nakna överdel... Och att jag skulle ställa upp för konsten.

Hon hade ingen hemsida eftersom hon var amatör.

Hon målade av via internet för att nå världen. (Jag frågade varför hon målade av via webcam å inte live)

Det var någon som hette Helena som rekommenderat mig, mer visste hon inte.

Sen undrade hon om jag kunde rekommendera någon som ville ha en tavla på sig själv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska dra för slutsats av detta.

* En ärlig Miss Emma Svensson som verkligen vill måla ett naketporträtt av mig. (och ge mig några tusen för det)

* En oärlig Miss "Emma Svensson" som vill ha naken bilder för att sälja vidare?

* Ett jävla äckel????

Min vän Anna L har också blivit kontaktad av denna Miss Emma Svensson.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar