tisdag, september 08, 2009

Nu är jag bannad

Nu är jag totalt jävla skogs tokig.....

Tvättstugan UPPTAGEN HELA DAN, av en tvätt som ingen vill ta reda på!!!!
Hur många tvättar skulle jag hunnit köra på den tiden???
Minst 4 tvättar ca MINST!!!!


Sen har jag en sambo som inte gör mer än det han absolut måste, å inte ens det!!!

Å nu vill jag ha mat.

Kan du fixa det nu?
Ja... de stänger 21:00 det visst du för en kvart sen.

Nähä då fick jag väl ingen mat därifrån.

GAHHHH.....

Vilken lymla tur att jag fått ut snäll medicin för ca 1400:- idag.
Tack Mamma å Pappa för att ni hämtade ut min medicin, hund mat och tog med mina vovvar till stugan.

De blev mycke lättare att komma vidare i packningen efter du vart här Maria.
Tusen tack för puffen i rätt riktning.
Du skulle behövas som vår arbetsledare.

Nu är det folk som märkt att Grevens står tomt, så nu ringer de och frågar om de får hyra/köpa...
Vi hann först =)=)=)
Snacka om att vara ute i go tid =D

Nu borde jag äta och sova, sen proppa i mig en MASSA snäll piller!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar