söndag, september 06, 2009

Dags läget...

De kommer nog bli ett jävla gnat om den här flytten ett tag framöver nu.

Jag tror inte jag behöver ord för att beskriva detta.
































Vi bor nog i Edsbyns lyhördaste lägenhet.
Igår trodde jag taket skulle falla ner över mig.
Fotboll, grabbar på övervåningen.
Jäklar va de SKREK, YLA, STAMPA har aldrig hört på maken. Så jag slog på tvn för att se vad som hänt.
Gissa vad??? Ibra kadabra Zlatan... med sitt mål.
Senare trodde jag golvet skulle lyfta, kvinnliga GALL SKRIK kom ned ifrån.
Fick reda på anledningen sen, en mördar snigel låg på mattan =)=)=)
Ni skulle hört.

Meningen "Så att säga" va fan är det för vits med den???
I vilket sammanhang är den meningen nödvändig att använda, så att säga.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar