tisdag, september 15, 2009

detta har vi gjort idag



Giggs, Bimbo å jag tog cykeln till Greven's för att kolla läget och drömma mig bort en stund.
Toppen väder, bra sällskap och trevlig färdväg =)



Sovrummet blir ljust å fint, så himla skönt att bli av med den gräsligt gröna tapeten =)

Sen cyklade/sprang vi hem, vi hade en dejt med K.
En dejt som bestod av att tvätta mattor.





De här var ett ypperligt sätt att tvätta STORA skitiga mattor på.



Här tvättas ca 1 liter öl, 1 burk bea bort.
Jäkla va ren de blev (förhoppningsvis).



Å nu har jag beställt halkmattor till trappen så att speciellt Giggs kan ta sig upp på övervåningen.
Bimbo har inga problem uppförs, men måste hoppa när de är fyra trappsteg kvar på ned vägen annars halkar hon.
Lite farligt.


Inom 9 dagar ska de trilla in på posten =)





Nu ska vovvarna och jag gå och göra oss ren, sen i säng.

God natt....

(nu är de nå strul med bloggen igen, måtte jag få upp inlägget nu ANNARS....)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

5 kommentarer:

  1. Va härligt med rena mattor =) va fiiint de kommer å bli i grevens =)

    SvaraRadera
  2. Den där Kristian han kan han....Hur mycket tar han för att tvätta en matta, jag vet flera som är intresserad...=P Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, ja Mr K är toppen bra han, när han väl bestämmer sig för att dra sitt strå till stacken.
    Jäkligt skönt med rena mattor, de har de inte vart sen vi köpte dem =)
    Jag tror de kommer bli fullt i Greven's =)

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå ha en vit trappa.Jag tar mä mig markus hem till er nån dag så ska han få seva fint de blir =)

    SvaraRadera
  5. Lite tokigt, men trappen är INTE vit.
    Bilden är tagen ur jotex, å det skrev jag inte.
    Men jag kan hjälpa dig att övertala M att ni ska måla trappen vit =)
    Välkomna

    SvaraRadera