onsdag, september 09, 2009

Det är hur galet som helst jag vet....


Lilla syster Sara å jag på promenix i skogen. Hon rädd för björnar, jag ormar =/

Ja är det inte konstigt att jag har tid att blogga som bara den, när jag borde lägga ner all min vakna tid på att fejja, dona å greja med flytten?

Jo, jag tar mig den tiden, jag behöver den tiden.
Mitt schema, försöka vara på jobbet 05:30 senast 06:00. Gå hem tidigast 15:00.
Hem kasta nått i magen slänga mig in i virrvaret av kartonger, kassar, tvätt och bråte.
Ta någon paus för att stoppa nått i magen.
Fortsätt dona, nått enstaka besök på toa. Kolla bloggen. Blogga.
Stupar i säng 22-23, samma visa nästa dag.

Det är såååå roligt.
Men jag tror jag ser ut som en zombie, jag känner mig då som en sån.

Lindas RIS & ROS för dagen.

ROS

* Huberts gatuköks bland sallad Mmmmm, mycke å så gott.

* Att jag enbart fick betala 100:- för en familje pizza på Viking i förrgår (varför vet jag ej)

* Truck läraren J, som såg till att jag fixade mitt truck kort =)

* Tok Emma, som fixar en MASSA kartonger, städ grejer, tar med mina hundar så de får komma ut. Och sist men inte minst tänker hjälpa oss att flytta =)=)=)

* Mamma å Pappa som springer en massa ärenden för mig, och även de tar sig ann vovvarna.


RIS

* Alla dessa fotbolls matcher

* Saker som ligger utspridda över hela lägenheten, och ej funnit sin väg till en matchande kartong.


Jag ljuger inte när jag säger att jag har 16 kartonger/kassar påbörjade samtidigt.
Ska nu försöka packa klart nån =)

Kartongerna kallar.

Ha en bra dag, gå ut och njut i solen, möter ni mig på cykel eller i bil den närmaste tiden, TA SKYDD.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar