söndag, september 20, 2009

Min Farfar är BÄST!!!

Farfar "Nisse" Nils Ragnar Nilsson 92 år gammal.

Bjuder här på sig själv, det är inte bara jag som är en linslus =)








Jag hade väldiga problem med att hålla mobilen still, så de flesta av mina bilder blev suddiga.
Tur att mammas kamera är så bra och att hon lyckades vara stadig på handen trotts våra skratt anfall.






Försök hitta en roligare och piggare 92 åring.
Lycka till =)































Vi alla skrattde, Farfars tårar strömma....




Kan jag annat göra än att ÄLSKA denna man....
Farfar, du är bäst i HELA världen.
Du å jag.... =)
Jag älskar dig.
ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Vilken farfar ni har finns inte många som han!!!

    SvaraRadera
  2. Nä visst aär han en fantastisk man,
    En krutgubbe =)

    SvaraRadera