söndag, september 13, 2009

Hitt håller VI på å flyttar =)=)=)



Välkommen till Greven's!!!



Lillstugan, mysig värre. Inner kort kommer sen.




Storstugan på nära håll.
Det har blivit sån fin färg på ingången.
Tidigare var det mint grönt =)




Här är "mitt" tv rum på över våningen.



Som ska målas å tapetseras om.
S ligger i som sjutton nu =)
Det kommer bli sååååå fint (hoppas jag, de är jag som valt tapet å färger)




Hallen på övervåningen.






Sov rummet, som blir målat i vitt =)






Hallen på över våningen igen.
Listerna och taket är nu vit målade och ljusa tapeter är snart beställda =)=)=)








Hallen i nedre våningen, den är UNDERBAR (de är resten av huset också)







Master badrum, the one and only.








BADKAR!!!!! =)=)=)








Å fin utsikt a =)












Tv rummet, som vi nu kört grejer till. =)











Köket....










Det är så himla mysigt överallt så jag tror jag kan rulla runt i en lövhög =)














Vår lägenhet är så sjukt läcker, högt till tak, otroligt fina tapeter (de har jag valt) STORA rum.
Det går nog inte att hitta en bättre i hela byn.
Kanske mitten våningen i öjevillan.
Men det var dags att ta nästa steg.
Att hyra en gård =)
Vårt blivande hem är idealiskt, 12 kvm större än vi har nu.
+ lillstugan.
Stor inhägnad tomt.
Det är så himla mysigt.
En hälsingegård, fast den har krympt i tvätten.
Läget är helt underbart, ute på landet bland kossor.
Skönt att komma ifrån centrum med alla dess mopedister och töntarna som kör bilar med hög volym, bilar som låter onödigt mycke (nu menar jag inte raggarbilar) och idioterna som tror att långatan är en rally strecka.
Slippa skrävlet från fulla människor =)




Nu är det nog inte långt kvar. =)=)=)





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. Ååååå vad fint!!!
    Hur najs som helst ju =)
    Väntar på bilder på det färdiga resultatet sen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad super FINT Linda!! Ser ut som ett sånt hus som man kan se i alla inredningstidningar :) Där kommer ni säkert att få det härligt! Vad ska du ha i lillstugan? Gäst hus?

    SvaraRadera
  3. Äntligen får du ett badkar =)
    Va fint ni kommer å få de du =)

    SvaraRadera