torsdag, september 10, 2009

Grevens =)

Idag fick jag ett sms från min blivande hyresvärd M.

Hon frågade om vi kunde komma till Greven's (namnet på "vår gård") idag.
Och självklart kunde vi det.

Det var andra gången vi var in där, och det var lika mysigt, underbart och härligt som jag minns det =)

Det skulle bestämmas vad som skulle göras =)

Sovrummet kommer få ny färg på lister och väggar. VITT.
Nya tapeter och målade tak till de andra två rummen på övervåningen.
Som det känns blir även det ljust, men vem vet.
Ska till söderlunds i morgon å bestämma det =)

Köket, nya handtag till luckorna.

Jag kan ha glömt nått.

Vi har vart till Greven's 3 gånger idag =)
Först för att diskutera vad som skulle göras.
Andra gången för att visa stora syster vårt blivande hem.
Tredje gången för att visa sväres vårt blivande hem.
Alla tycker det är alla tiders =)

Svärmor tyckte nog mest om alla rabatter (och toaletten), hon hoppas nog att jag ska få super gröna fingrar.
Det återstår att se vad som kommer spira ur de jordhögarna.
Kanske get mat =)

Ena nyckeln har vi nu fått =D
Vi kan köra ditt grejer och ställa in i vissa rum.

Det är sååååå HÄRLIGT....
Jag längtar så.

Nu måste jag sova. är så trötter.

Å i morgon är det en ny spännande dag!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar