onsdag, september 16, 2009

Å idag har vi hunnit med detta...


Klätt av HELA soffan....
Det blev en del, och upptäckte att en söm har spruckit.... Buhu... =(

Det blev ett berg av soffdynor.
Då tyckte jag att vi skulle leka prinsessan (prinsen) på ärten ordagrant, medans K var och hämta släpvagn.


Jag kånkade ut många dynor till K, tills jag kom på den briljanta idén att kasta dem från balkongen.
Sagt å gjort, sen piskade K skiten ur dem... ordagrant =)
Sen for vi vidare med dem till vårt tvätteri, där överdragen blev totalt jävla urblåsta (tryckluft), ordagrant....



Nu har soffan påffan kommit till sitt nya hem.
Inte vi, men vi är en god bit på väg.
Har ringt till min flytt expert som kanske kommer och hjälper mig att organisera det kvar varande bomb nedslaget.
Jag har liksom kört fast... inte ordagrant =)
Veckans värmare:
Klas Fredriksson Måste bara säga att då jag läser din blogg ler hela jag... Den är bara så mysig. Kan man säga så om en blogg? Jo det kan man banne sig eller mig göra he he he he.... För den är bara härlig! Bra jobbat bruden! Och tack för du är den du är! Kram
Tack själv Klas =)
Så roligt att få positiv respons på mitt bloggeri.
Dröm sött små vänner.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Fick soffan plats????????? hur gjorde ni =)

    SvaraRadera
  2. Soffan bor för tillfället i lillstugan, staplad... ordagrant =)=)=)

    SvaraRadera