tisdag, september 08, 2009

Plånboken har nu kommit till rätta...


Fel håll, men vem orkar bry sig nu.
Vad gör det om hundra år när allting kommer kring.

Sprang runt som en förvirrad flatlus i jakt på min plånbok.





De var ju bara toppen av isberget, kände va trött och less jag blev.





Nu med mat i magen hände ett mirakel, några hjärnceller återuppstod så när Kristian frågade om jag möjligen inte lagt plånboken i en väska kom en AHA upplevelse, precis som TOK Emma förutspådde.





Inte i en väska, men i påsen med mina snäll piller.


Tänka sig, där hade den legat snällt med mina snäll piller och väntat på mig.





Så....


Vem är det nu som ska ha cholkadkakan???


Vi spar den till på Lördag så får Kristian och jag dela på den då, om han har gjort sig förtjänt av den vill säga ;)

Bye the way... om du tvätterska/tvättare läser detta.... och du över huvudtaget funderar på att tvätta i morgon... gör det =)
Men om du har planer på att låta tvätten ligga hela dan IGEN, strunta i att tvätta.
Skriv en lapp så kan jag slänga in den i torktumlaren eller lägga den i en kasse på sidan.





Nu ska jag SOVA.... =D








ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar