torsdag, juli 02, 2009

Det är för fint väder för att jag ska hinna med att blogga.



Underbart väder, till å me hundarna verkar tycka det är okej att bada.
Så länge det finns nått otroligt roligt att hämta ute i vattnet =)



Så lymla fint...



Grabbarna i vattnet....




ALLSÅNG PÅ HEMBYGDSGÅR´N


Jätte mysigt, men sån himla otur med vädret.

Semester nu eller ska jag skjuta på det en vecka???
Beror på hur Kristian måste göra....

När är det normalt att man börjar på att packa inför en flytt... Vill göra det nu... Men jag vet hur det blir då.
Just den grejern som jag inte använt på 3 år bara MÅSTE jag ha NU!!!

Det här vädret gör att det aldrig blir en lugn stund, jag är så trött så jag tror jag somnar här och nu.





2 kommentarer:

  1. Men kära....är bilden på vattnet från Mållången??? Jag känner inte alls igen mig?? Hmm mysko!! Måste nog skärpa mig och komma och inspektera.......Tråkigt att du inte hinner blogga (samma sak för mig) för då har inte jag nå roligt att läsa, MEN nu ska vi NJUTA av all sol och värme och ladda våra batterier så vi orkar blogga hela vintern sen =) Kram kram....Nu ska jag dammsuga fy fan vad tråkigt....jag kansk skiter i det (igen!) Go natt!!

    SvaraRadera
  2. HA ha ha... inte Mållången.
    Men jag tycker du ska komma och inspektera i allafall.
    Märks att de flesta gått på semester nu, vädret blev dåligt =)
    Dammsuga... vad är det??? =)=)=)

    SvaraRadera