måndag, juli 20, 2009

Vad gör man en regnig dag?
















Åhhh jag blir TOK GALEN.....










Nu äre tok nära att förbi passerande personer hör mig morra, skrika.





Och kanske de kommer få se en dator och data stol flyga genom ett stängt fönster.










De går inte att lägga upp bilder på bloggen, den har kukat ur!!!





Så fort jag sitter vid datorn får jag ont i ryggen, nacken som strålar upp i skallen... Grrrr!!!!










Lägenhetet ser ut som ett bomb nedslag som vanligt.





Och folk ska komma och titta på den snart.










En tvätt ligger nere i tvätt maskinen som jag INTE vill befatta mig med, låt fanskapet mögla.



Jag är såååå STRESSAD!!!!
ÅT HELVETE... nu kom de där jävla bilderna in... och gjorde så att det jag skrev fick en ful spridning.
När jag insåg det, spände jag hela kroppen av ilska så jag höll på att få kramp eller sendrag.
Nu är det nära till tårar.
Va jävla less jag blir...
Bilderna får tala för sig själv.
Onyttighets stoppet har åkt på semester, jag syndar för fullt.
Och skyddar mig med att jag ska köra ZUMBA, vem försöker jag lura, mig själv eller????
Fast jag har beställt den.
Mitt humör är värre än vädret just nu.
Nu tänker jag inte sitta här en sekund till.
JAG HATAR MIN LEFTOVER KROPP!!!
Jävla veka rygg, nacke å huve!!!










ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: