onsdag, juli 15, 2009

Så här har min dag sett ut...


Det här är min kille de =) Söt va?


Äntligen kom solen... så i morse 10:34 ringde Erik och sa: Vi åker till frostkilen om 30 min.

Så då gjorde Kristian, hundarna och jag det med.




Hjälp va mycke vatten, tok strömt, botten är äcklig på vissa ställen och tokbrant på andra ställen.

Sen hittade jag ett spår i sanden som ledde till hundarnas leksaker, vidare mot våra väskor, jag följde det och hittade den lille som lämnat avtryck efter sig.
Det var en jätte fin skalbagge, jag hann inte fota den eftersom Kristian skulle ha ihjäl den.
Och då måsta jag ju rädda den =)




Hem, duscha för att sen skynda iväg på allsång med Tonflödet på hembygdsgårn.
Det var jätte mysigt.




Masser med härligt folk.
Uppehåll denna gång, vilken tur =)




Å GOA HÄRLIGA BEBBAN, fick ja va med a =)



Sen gick vovvarna och jag hem för att inspektera blommorna vid hundgården.
De växer, men är lite dålig på att blomma.




Men det händer nog mycket om bara solen får vara framme.






Så rensade jag bort all ogräs på backen.
Så det skulle se fint ut när jag fotade =)
Å fint blev de tyckte jag.




Nu ska jag skutta iväg till Bonden, å jag hoppas verkligen att det kommer vara mycke å roligt folk där.






Härlig dag med sol och värme.
Det vill jag ha mer av.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. De är så där kristian ser ut jämt va ;)

    SvaraRadera