torsdag, juli 16, 2009

De går ALDRIG hem =)

04:24
14.3 + ute




Just i detta nu är dessa fölk här.
Kristian och kanske jag ska iväg å fiska med Jan i morgon.

Hur ska detta gå?



Runt bordet vänster till höger.
Kristian Fagerhov, Erik Lind, Kristian Rönnqvist, Johanna Davidsson, Emelie Stenberg, Dan Lennartsson, Jesper Westin och Robin Westin.

Nu tycker faktiskt jag att festen borde ta slut.

Varje morgon kl 04:00 tar jag mina snäll tabletter, blev lite förvånad när mitt medicin larm gick nyss =)

Nu säger de att solen skiner.

Jag börjar bli hungrig, om enån halv timme öppnar statoil, kanske ska åka dit å hänga på låset för att inhandla frukost åt oss alla.

Eller så struntar jag i pojkarna och går å lägger mig.
Nu har brudarna gått. Så jag är ensam flicka.

Varje dag är fylld av mirakel =) Förhoppningvis även denna.

God natt!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar