onsdag, juli 15, 2009

Åååå va jag känner mig kär nu...

Maria Nilsson är fotograf till samtliga bilder!!!


Tänk... efter 9 års förhållande och ca 9,5 års intimt umgänge ;)
Är jag fortfarande förälskad i min karl.


Visst skulle jag vilja lägga ut han på blocket till försäljning i mellan åt.
Men vem känner inte så?
Trotts det skulle jag inte byta ut han mot någon.


Jag är så glad att den där pirr känslan ändå finns där titt som tätt.
Det pirrar till jag blir varm i hela kroppen och jag känner mig lycklig.

Jag är mer toffel nu än jag var i början.


Så länge jag gör nått, eller bara är, med Kristian är jag för det mesta nöjd.

Tala alltid om för mig att du älskar mig, i ord, handling och gester.
Utgå inte ifrån att jag redan vet det.
Om jag verkar generad, fortsätt i alla fall.
Tala om för mig när du känner dig nere och missförstådd.
Jag blir starkare när jag vet att jag kan trösta,
men tala om, jag kan inte läsa dina tankar.
Visa andra att du uppskattar mig.
Om du öppet visar din kärlek,
får det mig att känna mig extra stolt och vacker.
Glöm inte bort det lilla tokiga, du har inom dig.
Omtanke och kärlek i stora mått,
tillsammans med en gnutta galenskap,
gör att ett förhållande aldrig blir tråkigt!
/ Ann Andersson



Nu ska jag leta upp mannen i mitt liv för att tala om för honom hur mycket jag älsker an.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. Va fin ni är tillsammans =)

    SvaraRadera
  2. Va schönn! Hoppas du hade skoj igår!! Så himla fina bilder!!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bilder! Har ni varit tillsammans så länge, det var det värsta vad tiden går fort.
    har varit tillsammans med min karl i snart 7 år och gifta i 5 år och tiden går verkligen fort. Håller med dig om att det är så fantastiskt härligt att vara kär och att pirrkänslan infinner sig fortfarande

    SvaraRadera