torsdag, juli 09, 2009

Har en Ockelbo mygga festat på mig...

Eller kan det vara så att jag har världens träningsvärk, efter att legat under detta båthus i en jolle och satt upp plywood skivor.

Jag har ont i arslet, ryggen, armarna, benen och nacken.
Känner jag efter mer så hittar jag säkert på fler ställen.

Mot kanterna gick det inte att ligga i jollen så då var jag så illa tvungen att krypa/kräla runt i vattnet med kläderna på.
Det var inte så farligt, men när jag stannade upp blev det rätt kallt.
Genom blöt....






Giggs fick låna Ragnars mössa, å himlars va söt han blev i den.




Ragnars Mamma Maria i sin snygga outfit, den otroligt fina väskan som AnnaLena har sytt till Ragnar och Maria.





Jag hade lite långtråkigt när jag satt på dass så jag tog lite kort.




Även här finns det en dassbok, gissa vem som har fixat dit den =)




Rätt mysigt dass tycker jag, men jag är fortfarande rädd att en orm ska bita mig i rumpan eller att en spindel ska smyga sig in någonstans.

Både jag och Maria skulle vilja göra en home makeover här.
Vi får se om mor å far låter oss göra det och om det är någon idé.


Om min värk och smärta sprider sig så kanske det är en mygga som vart i farten trotts allt.

Jag håller koll...






1 kommentar:

  1. hahah Giggs var finare än Maria i hatten =)

    SvaraRadera