söndag, juli 12, 2009

Nu har vi vart på utställning...

Vi hann till Alfta för att se när Havanaiserna ställdes ut.



Jag kom iväg lite senare än det var tänkt, Kristian bestämde sig för att göra mig sällskap =)
Å jag hade lite problem att få fart på honom i morse (9:26) till slut kom vi iväg och hann se en hel del.


Heléns lilla kille vart bästa valp. Grattis
Limpan Frasse fick sitt första Cert. Grattis.
Monicas Cissi vart BIR= bäst i ras. Cissi kanske tävlar just nu. Jag håller tummarna för att du ska vinna din grupp och bli en best in show vovve =)=)=)



Vakterna sa att inga hundar fick sitta i bilen =/
Blev lite skraj där ett tag.
När vi kolla upp Bimbos spruta sa de att hennes vaccination räckte i 4 år så hon fick komma in, men det var bra om jag kunde fixa spruta efter 3 år.
Så jag ska ringa Gudran i morgon =)




Här står Emma och håller paraply åt Monica =) somliga har det bra.
Det är Cissi som står på bordet =)






Regnigt, blöt å lite kallt var det för både människor å hundar.




Vissa vovvar frös så de ville sitta i knä.




Vi var där ca 2 timmar.



Sen fortsatte vi till Bollnäs.

Där vi avnjöt en romantisk middag på Max =) Mysigt värre. =)=)=)


Jag och många med mig är så förundrade över att Spicy Cow har stängt 1 månad mitt i sommaren.
Godaste mat stället i HELA Bollnäs, å de har semester stängt.
Det är nästan lägre än glocalnet, om inte lägre =)



Nu kom Kristian och sa att en av vovvarna lagt en spya i soffan... stackars liten.


Å i förrgår bajsade Bimbo i köket hos Erika och Peter =( 3 minuter senare kissar hon i deras hall.
Hon lyfte benet och kissa på en regn jacka.

Då blev det en nack swing ut genom dörrn.


Så pinsamt... Hon är 99.9% rumsren.

När olyckan är framme:


* Matte har gett vovvarna nått som deras magar inte klarar av! (och de är ensamma hemma, kan inte göra det ute)


* Matte har vart ivrig någonstans så vovvarna inte fått ro att hinna göra ifrån sig.


Sen Bimbo blev rumsren har hon kissat inne två gånger (vad jag kan komma ihåg) hos Erika och Josse.

Hos Josse var det mitt fel. (ivrig)
Hos Erika var det mitt fel, båda olyckorna. När hon ändå skulle kissa inne tyckte hon väl att hon kunde reviera. (Ivrig OCH nått som magen inte klara av)



F´LÅT Erika =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar