onsdag, juli 15, 2009

Sallad som smakar... ciggarett fimp!



Idag känner jag mig lite grön...
Eftersom jag äter en sallad som smakar ciggarett fimp, dressingen till den smakar kol.

20.1 + ute och klockan visar 21:47.

Här sitter jag i min ensamhet mitt i byn, med fönstret öppet mot världen.

Å vilket fönster sen, tänk va mycke jag har sett från mina fönster.

Den senaste chock synen var förra helgen när en pojk/strax man kom med paketet i vädret.
Inte var det en vacker syn heller kan jag lova =)

Sen har vi dessa roliga herrar, när de går från hotellet och ska lätta på trycket ställer de sig mot våra fönster.

Oj oj oj va många snoppar jag sett.

Livat är det utanför fönstret nu, alla männsikor kröp väl fram ur sina stugor när solen tittade fram.

Våran touch lampa har börjat leva sitt egna liv.
Riktigt irriterande, den knäpper på sig själv... =(

Nu ska jag suga på smaken efter salladen och dricka mer öl.
Ja man kan nästan säga att jag fest röker.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar