tisdag, maj 12, 2009

Visst klarade jag det =)



Till slut fick jag sällskap på Lördags kvällen.
Joel, Erik och Kristian kom och vi hade en singstar tävling som jag vann =) Tack vare att vi sjöng Walt Dinsey låtar.
01:20 gick vi till Bonden, där ett gäng från en tjejfest var.

Riktigt läckra brudar....


Mangelica och...



Daniella...

På söndags morgonen ringde telefonen, trött och lite bakfull svarade jag.

Det var Camilla som ringde hon kom med dåliga nyheter, 1 ljus tik klarade sig inte. Bimbo fick 3 valpar den 8:de maj. Jätte söta, på bild i allafall.

Senare på eftermiddagen ringde min telefon igen, Camillas namn visade sig i displayen... nej nej nej....!!!

Mycket riktigt en till hade försvunnit.

En kändes illa, två, nu är det inte roligt längre.

Nu jäklar hoppas jag att lill-loppan klarar sig. Så Bimbo om du läser detta, snälla se nu till att vårda din lilla tös ömt.


Foto: Camilla Hedlund

Jag klarade teorin... jippie...

Tack Kristian, stor blöt puss till dig.

Och tack kursledaren Jimmy för att du hjälpte mig genom de frågor jag fick hjärnsläpp.

Stoppa nått i magen sen promenad med Giggs, han fick ingen igår eftersom de vart så mycket läxa =(

Men jag ska ta igen det idag.

2 kommentarer:

  1. Men va tråkigt me valparna!!Hoppas den tredje klara sig!Jag håller tummarna.
    Kul att du klara teorin!Grattis.

    SvaraRadera
  2. Men va bra Linda =) jag trodde hela tiden att du skulle klara de fast omständigheterna var som dom var =( Grattis Grattis =)

    SvaraRadera