lördag, maj 09, 2009

Vittvin och sprite!

Just i detta nu sitter jag och äter Coleslaw sallas, fläskwok och till det dricker jag vittvin som jag groggat med sprite.

Kl är 19:35 jag har inte bestämt mig för om jag vill gå ut i kväll eller inte.
Fast nu när jag fått i mig lite vin och skallen börjar bli lite luddig, märker jag att för varje klunk jag tar vill jag nog ut.
Eller åtminstone sjunga singstar här hemma =)
De märks vad som händer, de brukar det göra =)

Måste säga att den här coleslaw salladen var väldigt god, men inte lika god som den på Spicy cow, den slår allt!!!




Nu har jag och Giggs vårstädat hundhuset och rensat ut en massa filtar och madrasser.
Fast jag fuskade lite, jag sopade bara.
Det skulle ha torkats golv och fönstren skulle ha putsats.
Det får bli ett framtida projekt.

Hänné bor vi.
Mitten våningen är våran, så det betyder att vi inte kan slänga oss med frasen: Vi har en vindsvåning på söder!
Men vi kan säga: Vi bor i en våning på söder =)


Tidigare idag var jag och Giggs ute på en promenad, i början var Mamma med men sen så gick vi själva.
Vilket mysigt promenad ståk vi hittade.
Jätte härligt ända tills jag upptäckte att de kom två personer bakom oss.
Då vart de inte lika mysigt längre.
Stressat ledde jag oss in på ny mark, å den var blöt.
För just då hade jag ingen lust alls att träffa några männskliga varelser inte några vampyrer heller.



Lyssnar på New moon som är bok två i Twilight sagan.
Det är sååå mysigt, förutom att kärringen som läser in den läser in den som om det är 12 åringar som lyssnar.
Nu när jag var till ICA tänkte jag hyra Twilight filmen igen. Men alla ex var ut hyrda, skit!
Kände att jag måsta få en dos av vuxen Twilight, för vissa stunder när jag lyssnar känns det pinsamt. Kärringens fel!
Nu ska jag äta klart sen slänga mig över singstar.


2 kommentarer: