lördag, maj 09, 2009

Grogghagga!

Jo men visst är det deprimerande....
Här sitter jag i min ensamhet och dricker.
Inte har jag kommit till singstaret heller.
För Emma Helmersson kom en stund och förgyllde min tillvaro, men det gjorde hon nog enbart för att jag hotade att blogga om henne =)
Tråkiga Emma som inte vill dricka med mig, men tack för den lilla stunden!


Så här ensam blev ja när hon åkte.

Evelina ville inte heller vara med mig i kvällst.
Undrar vad det är för fel på mig?
Och hon varnade mig för att blogga berusad. Det är tydligen ingen smart idé.
Så därför avslutar jag nu.
Fylle hicka och singstar är det nu!

4 kommentarer:

  1. Hi hi....Nej jag löver dricka o blogga INGEN bra idé alls...Tro mig..been there, done that!! =) Hoppas någon kommer och sjunger med dig...Kram kram från mig som ligger nedbäddad med datorn i sängen...=)

    SvaraRadera
  2. JAg är fortfarande ensam. De enda braa är att jag får välja precis vilka låtar som ska sjungas. =)=)=)

    SvaraRadera
  3. STAKKKKKAS Linda. Ensam vid ett hunnhus

    SvaraRadera
  4. De var väldigt synd om dej den kvällen ;) å jag var nära att bli spottad på =) Men tur du hade grabbarna som kom och gjorde dej sällskap.kramen

    SvaraRadera