torsdag, maj 21, 2009

Presentkort =) Tummen upp!!










Smög runt på Evelinas blogg nyss.
Evelina och jag är 110% överens där!!!

Presentkort, finns det nått bättre?
Får jag ett sånt kan jag köpa precis vad jag vill ha.
Istället för att få nått som jag absolut inte tycker om, men som jag låtsas att jag tycker om =)

I min presentkorts hög ligger...
  • IKEA
  • IKEA
  • IKEA
  • Exotiskplanka Rotebergs Handel
  • Granngården

Sen tok bra presentkort som jag har fått och förbrukat:

  • "Nu du Linda är det dags igen att höra vad dina små vänner har att säga" "Ett samtal" hos Kats
  • Linda! SHOPPING PÅ IKEA Sov plats hos Sara i Sandviken, jag står för bil och bensin
  • Kort 1. Varning! Julia snart behöver jag städning (ej använt)
  • Kort 2. Hej Julia! Nu den... behöver jag städning i min lya... KOM HIT Å STÄDA!!! (ej använt)
  • Fotografering av dina vovvar (men de blev på Kristian å mig i stället)

Ex på presentkort som du kan ge bort som inte kostar pengar:

  • Förhoppningsvis till din sambo, sexuella tjänster.
  • Tvätta bilen åt någon en eller flera gånger.
  • Chaufför
  • Trädgårdsarbete
  • Barnvakt
  • Rastning av hund eller hundvakt
  • Städning

Här kan man bestämma om man vill ge bort en sak, eller om det är nått stort kan man göra ett häfte med olika grejer.

Det är enbart din fantasi som sätter gränser =)

Tänk på det när ni ska köpa nått, vad som helst som födelsedags, dop, gröt, examen, krya på dig, konfirmationspresent.


Så om du känner lust att ge mig nått någon dag, då skulle ett presentkort sitta helt rätt =)=)=)

LÄNGE LEVE PRESENTKORTET!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar