fredag, maj 15, 2009

Hon är tillbaks hos oss igen...


Nu har vår lilla älskling kommit hem, efter att tappert försökt att vara mamma i 6 dagar.
Men hon var inte så duktig på det.
Den sista valpen lever men handmatas.





När Kristian och jag åkte till Falun för att hämta Bimbo, hade vi självklart Giggs med.
Gissa vem Bimbo blev gladast att träffa???
Giggs... Där ser man...
Det blev en kärt återseende.
Men sorgligt att se på när Bimbo letar sin valp här hemma.
Hon bäddar och letar.
Natten gick jätte bra, hon sov mellan mig och Kristian och hon hade Giggs vid fotänden.
Hon har inte ätit nått än.
Men det är otroligt skööönt att ha na hemma igen. =)




I morse vaknade vi 05:45 och låg å möös en stund.
Sen skickade jag sms och frågade Helena om hon ville ta en morgon promenad.
Det gjorde vi, vi gav oss ut 06:25.
Jäkla va mysigt och trevligt.




När vi hade gått klart gick vi hem till Helenas föräldrar där jag blev bjuden på en go frukost och fick minst en halvtimmes massage i en massage stol =)
Tack för det Helena =)=)=)
Giggs gick och la sig med Anders antingen ville han visa att han är en kontorsråtta eller så väntade han på att få knäppkorv.
Det får han alltid av Anders =)




Senare på dagen umgicks vi med Evelina, Ebba, Maria och lille Ragnar.
Vi var till Huberts, där Evelina gjorde sitt bästa för att jag skulle bryta mitt onyttighets stopp.
Men det gjorde jag inte =)
Sen gick vi hem till oss och umgick i den STORA soffan som är väldigt barnvänlig om inte mina hundar var i den.
Eftersom de inte är barnvänliga.



Nu har jag vart på ICA å handlat lite gotta till i natt/morgon.
Jag måste säga att det är tok jobbigt att vara stenhård igen.
Jag är sååååå sjukt sugen på godis nu, de har jag vart hela dan.
Å inte blev det bättre av att Evelina trugga med mjukglass...
Evelina: DU MÅSTE STÖTTA MIG!!!




Nu är jag lååång ledig 9 dagar, 9 dagar som jag ska umgås med mina goa hundar nästan 24 timmar om dygnet.
Kristian får vi försöka umgås med när han har tid =)
Känns jäkligt bra att vara ledig nu när Bimbo har kommit hem, så hon känner att mesta delen av hennes flock är med na.
Nu är det filmtajm och mys i soffan som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar