torsdag, maj 07, 2009

Då var det gjort.



Jag tycker faktiskt det här är svårt!

Mitt första egna inlägg var klart, men så kom jag på den briljanta idén att ändra Layout:en, jag ville flytta bilden jag lagt upp.
Och vad hände då??? Allt försvann.... simsalabim, så var det med det.


Nu börjar jag om.

Tack Camilla för att du fixade denna fina blogg åt mig. Du är en riktigt bloggängel!

Kaloppsmyra....!!!! Nu la jag in bilden, tron´t på fan den hamnade ju längst upp likförbannat.
Jag har en hel del att lära. Som Peter Lemarc "säger" : Jag ska gå hel ur det här... hel ur det här.

Jag är lite tokig, kanske lika tokigt som alla andra.
Satte frön häromdagen som jag ideligen springer och tittar till ifall nått har kommit upp. (det började jag med efter 30 min)
Tittar i postlådan mer än en gång, trotts att jag redan har tagit upp posten.
Är in på två av mina vänners bloggar flera gånger under dagen, fastän de redan har gjort dagens inlägg =)
Hemnet... och Facebook ska vi inte ens tala om.
Förstå vad denna blogg kommer göra med mitt kollande.
Jag kommer springa in här som en tätting för att se om jag har fått nån kommentar.
Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv någonstans, lite oroligheter på jobbet igen.
Hua va det tär på mig.
Men som någon brukar säga: Det löser sig!


På valpfronten är det stiltje, jag tror faktiskt Bimbo väntar på att jag ska komma å hålla henne i tassen =)











3 kommentarer:

  1. Gah.... varför blir det inte som de ser ut när jag skriver!!! Nu är jag tok elak!!!!

    SvaraRadera
  2. Det ser väl inge knas ut...
    Ett tips är ju att klicka på spara emellanåt, så försvinner det inte =)

    Bimbo ligger här å sover, lugnt, lugnt....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag fattr inte heller bloggen Linda.
    Min egna alltså.
    Men prova och markera bilden tillsammans med en taxtrad och ta Ctrl+X och så går du längst ner där du vill bilden ska ligga å så Ctrl+V
    Så då kommer den dit.
    SEn får du flytta den där textraden igen.

    Sen hittade jag en funktion som gör att när någon kommenterat min blogg får jag ett mail.
    Good Luck.
    KOmmer du till mäg i afton å kollar bilder på hundisarna?

    SvaraRadera