onsdag, maj 20, 2009

Troligtvis största festen i Edsbyn på 100 år??!!!


Foto: Maria G Nilsson


Men nu är det mycke 100-års fest i mitt liv.
Idag var jag och Mamma till Bollnäs för att hitta snygga festkläder, mamma hittade nått fint =) Men inte jag!


Sen skickdes det ut sms från mig och Kristian för att se om de var nå folk som ville sitta med oss, å det var det =) Tur det, vi var rädd att vi skulle behöva gå själv.

Inte har vi köpt biljetter än heller, men eget bord har vi fixat =)=)=)

Jag vet att den där kvällen kommer bli helt fantastisk.
Enda undantaget varför man inte kan gå, är att man inte har råd.
Annars tycker jag att alla borde gå, när de väl händer saker i byn borde man ställa upp!!! ( många som klagar att de inte händer nå i byn, men när de händer så klagas det då a)

Ja, 380:- kan kännas dyrt, men om man tänker efter: 380:- räcker inte/knappt till en 3 rätters middag på en restaurange.

På EIF:s fest får man 3 rätters middag och mycket mer för de pengarna.
Inte behöver man vara sport intresserad för att gå på den här festen heller (det är inte jag)
Lite glassigare persmässa kan man kanske säga.

Så se nu till att dra dit dina nära och kära.

Så ses vi där !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar