onsdag, maj 13, 2009

Hur ska jag hinna med...


Hittade denna otäcka del i skogen, kusligt.

Jag förstår inte...

Hur ska jag hinna med att sköta min blogg?

Facebook, alla andras bloggar som jag måste läsa, hemnet och blocket.
Lååååång promenader med Giggs.
Kvalitets tid med Kristian, vänner och familj.

Inte undra på att jag inte gör någonting i hemmet =)

Nu har jag en grym huvudvärk =(
Emma, Emelie och Jesper åkte nyss. Vi har tittat på en Chihuahua i Beverlyhills.
Rolig, mysig och lite sorglig film =)

Vi är tvingade att ta ut ledighet nästa vecka i 3 dagar, 2 dagar är vi redan lediga alltså är vi lediga hela veckan.
Men jag tyckte inte det räckte, så jag tog ledigt på Fredag också =D
Så nu är det bara en dag kvar sen är det lååång ledighet.

Idag har Giggs och jag vart ute och gått, men mest i skogen. Vi var ute i 4 timmar =)
Det blev massor av murkler det!

Nu har jag poppat popcorn och fixat iskallt vatten, de är dags för Grey's.

2 kommentarer:

  1. Tack för ikväll =)

    SvaraRadera
  2. Tack för i går!Väldans trevligt!
    Jesper ville bo hos er 1 dag,och spendera hela dan i soffan =)

    SvaraRadera