fredag, maj 22, 2009

En till dag med tjejerna!!!


Idag vaknade jag av min mobil som sa: "Jag tycker tamefan du börjer balla ur ja"
Det var Evelina som skickade sms.
Hon undrade om vi skulle dricka the, kaffe eller kanske äta lunch någonstans.
Det ville jag absolut.
Erika fick vi ju inte tag på, de är inte ovanligt på förmiddagarna. Så jag ringde hem till na och där var hon, redo för ett nytt äventyr.
Jag sa att jag skickar dig sms när Evelina kommer. Tiden gick... å gick... sen kom ett mess från Erika: Vart är ni?



Det slutade med att Evelina och Erika kom till mig och vi tog en promenad tillsammans ner till Pelles.






Där satt vi och gottade oss, fler å fler folk kom. Trevligt trevligt.







När Emma. E och Anna. A kom bestämde vi oss för en promenad även om molnen var väldigt mörk och hotfulla.






Evelina, Ebba, Erika, Ilex, Emma, Frida, Abi, Anna, Giggs, Bimbo och jag gav oss iväg på en mysig promenix.





Vi klarade oss nästan från allt regn, blev lite blöt någon gång då och då.




Ja.... jag kämpar med operation 100- års festen, de ovan nämnda flickorna är väldigt svår övertalade. De förstår inte sitt eget bästa, de förstår inte vad de kommer att missa!!!


Jätte bra att du Emma E ställer upp =)


Kom igen ni a da tjejer!!! För min skull, de blir såååå mycket bättre om ni är där och fullbordar min kväll. Snälla....


Efter promenaden hamnade vi på Pelles igen, där Ebba åt glass själv =)




Nu har jag lagat mat medans jag suttit vi datorn då blir resultatet som så här:


Strax ska jag ut på byn för att försöka få folk att köpa EIFs tavla.
Kom å KÖÖÖÖP!!!!!

1 kommentar:

  1. Roligt att läsa din blogg gumman! Känns som igår när vi hängde på högstadiet ;) Kram Sara

    SvaraRadera