torsdag, maj 21, 2009

Hund styling =) De blev en jävla massa bilder =)



Här om dan kom min Oster, min nya trimmer =)

Äntligen ska jag väl få en maskin som orkar nå.
Då börjades det, borstning, badning, torkning, borstning sen trimmning =)

Så här duktigt ligger mina vovvs när allt detta ska göras.
Nu ska borstas

Sen var det badet, blöt och ren...


Även Bimbo är ren men blöt.


Före och efter fotografering


Giggs...









Här ligger Giggs med sin vän pälsen =)

Men han fick inte behålla honom, jag kastade pälsen på komposten, så att fåglarna kanske kan göra nå mysigt med det.


Bimbo....


Jag tycker hon ser lyckligare ut när hon är klippt =)

Den här bilden togs nyss, är de inte helt bedårande.
Försökte göra Giggs lite mindre femenin, så därför fick han ha en liten tuppkam kvar på skallen.




Det är jobbigt att bli fixad, sen tvingad till fotografering och där emellan har vi hunnit med att:

  • Planterat om en sju helsike massa blommer
  • Umgåtts med Ondahl, Elin och Doro
  • Jagat katt
  • Lekt och fått hjälp av Erika och Ilex
  • Tagit en promenad till Eve, Ebba och Thomas där vi (Erika, jag och hundarna) tittade på när Thomas och Muppen byggde trapp. Och kolla in Ebbas första tand =)=)=)
  • Ragga folk till EIFs 100-års Fest.

Säkert en massa fler saker också som vi har glömmit att vi gjort =)


I morgon kväll kommer min Far, Syster, systerson och jag att sälja EIFs "tavla" under kuta runt byn.

Så ta din tjocka börs och köpa några ex av oss =)=)=)

Nu måste jag städa upp här... för hua hur det ser ut!

Grattis till er alla som har fått barn =)=)=)

2 kommentarer:

  1. Åhh dom är bedårande dina små vovvar!!! Dom sa till mig att dom diggar att vara korthårig =) Tack för titten idag, det var trev ligt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja men visst var det trevligt, jag tyckte det var super trevligt!
    Jag tror att Ebba är en drog för mig, jag blir hög av na!!! =)=)=)

    SvaraRadera