torsdag, oktober 15, 2009

Vilken himla tur att YR bara yrer =)
Solen sken HELA dan idag.

Ansiktet mitt svider och har blitt bubbligt, men inte brunt.

Det är nå jolligt här, Sara har världens utslag på armen som nu har börjat bli blåser.
Thomas har också nå utslag på sidan av magen, skit konstigt.
Det ser ut som någon har bultat på honom.
Kristian har nått knepigt märke uppe i pannan.
Jag har utslag på fötterna.
Jag undrar sa flundra va sjutton de är.



Som sagt, utsikten från sängen.




På morgonen innan vi drar bort taket.
Så jäkla mysigt och skönt.





Då var det dags för pizza bak. =)
Vi är lite misstänksam mot blomman till vänster om mig.
Vi tror att det kan vara den som ger så ruggiga utslag.
Men fin är den.



Här har pappa gjort en halvt inbakad pizza som han är väldigt stolt över, men vill inte erkänna det på denna bild.




Mamma är en tok bra pizza bagare.





Och det är Krsitian också, himlars va goda pizzer vi gjorde.
Vi kom fram till att det var bättre och lättare att göra många små än några stora =)




Så då gjorde jag det.
Av en deg klump fick jag ut tre pizzor.
Så... jag fick tre olika pizzor medans andra fick en stor.




Systrarna Yster...






Ystrarna Syster =)=)=)




Nu har jag fått mail från Sök & Finn.
Jag har fått svar från en kvinna i Viksjöfors, som jag tänker höra av mig till när jag kommer hem.
Så du kvinna, jag hör av mig =)
Trött så trött nu kallar sängen.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Du har rätt om blomman!
    Änglatrumpeter är giftiga, man ska passa sig för dem.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag och Johannibanni gillar inte dessa bilder/ Ullibulli

    SvaraRadera