fredag, oktober 23, 2009

Internet lös = lite bloggning....

Hemma i goa, kalla, ruggiga Sverige igen =)


Det var underbart att få träffa våra livsgnistor igen.
Å de tyckte de var toppen att få träffa oss.

Fast Giggs var väldigt sur på mig när vi skulle lägga oss.
När jag skulle goa mä'an viftade han inte på svansen, tittade inte på mig, rörde inte ens en fena.
Jag trodde nästan han skulle morra åt mig.
När Kristian sa hans namn, kom han på engång.


Har vart ute på 2 lång promenader med vovvsen sen vi kom hem.
Blåsigt, regnigt, molnigt och soligt.

Men ändå helt fantastiskt.

Verkar som jag missade de fina färgerna, antar att de var även innan vi for.
Men jag hade inte ögon för det.
Får ta igen det nästa höst.

Internet har vi inte, ärligt talat har vi lagt det på hyllan.
Vet inte riktigt vart vi ska vända oss för att få det så billigt som möjligt.
Å inte har vi några tv kanaler heller.

Det är nog någon mening med det här, kanske att vi ska lägga ner tid på att fixa i hemmet.

Tjolla hopp tjolla häj nu äre hälj.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar