tisdag, oktober 13, 2009

Nu snart är Fars 60 års dag slut.


Denna bild är tagen från köket i stor "stugan".


Då var vi i full gång med maten och drinkarna.


Verkligen uppfriskande drycker ;)
Svalkande å goooa...





Här filmas upp dukningen.


Jäklar vilken mat, så gooooood.



Sen blev de födelsedags tårta som Sara "bakat", tyvärr lyckas jag inte få in den bilden rätt.
Sur blir ja.

Fin glass tårta va?
Men den var inte lika god som den såg ut, till å med katterna var lite misstänksam innan de åt upp den =)



Sara vill också gärna vara med på bild.



Även när mamma å Maria fotar, pappa försöker komma med på ett hörn han med =)


Efter maten satte jag mig nedanför terrassen för att ha lite kvalitets tid med katterna.
J och jag är inte riktigt överens pm vart de ska matas och hur nära inpå oss de ska få vara.

Jag vill ju helst att de ska bo inne hos oss =)
Men de tycker inte J, han har förbjudit oss att mata dem.
Men sen så strimlar han oxfilé och matar dem.
Och köper katt mat =)
Då blir jag lite förvirrad =)
Så då bestämde jag att de får äta nedanför oss, i stället uppe vid växthuset.
För då ser jag ju ingen av dem.
Kattungarna jobbar jag på att hålla, men jag blir riven VARJE gång.

Man tager vad man haver, Giggs å Bimbo abstinens .
Hemma i Sverige skulle jag inte ansträngt så mycke för en katt =)

Har även inhandlat en 4 kg säck med valpfoder, som jag tänker använda som hund godis till alla vovvar jag springer förbi.

"Min" byracka Dina har jag handlat riktig gotta till, hundben från Sverige =)=)=)

Nu ska jag krypa i säng.
Snart är det morgon och en ny dag =)

GIGGS Å BIMBO.... KOM HIT!!!!
Jag betalar pass på flyg bara ni kommer.
De finns en MASSA katter att jaga här, minst 14 st som tillhör grannskapet.
Men jag tror ni skulle bli lemmlästade av dem.
De är ena riktiga hårdingar. =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar