söndag, oktober 18, 2009

Efter middagen blev det Damernas kväll =)

Dagen började som vanligt vid poolen =)

Där hade Ragnar å jag mys pys stund efter att vi badat.




När man har blitt blöt är de skönt att bli in tyllad i ett badlakan.
Särskilt efter att moster nästan dränkt en med dusch munstycket.




Gårdens charmtroll =)




Sol tid =)




På kvällen blev de go middag nere på Stan, närmare bestämt på La Capilla Del Mar (De lilla kapellet vid havet).



Vi började i baren med öl.




Sen blidde de mat.
Vilken god mat....
Vi runt bordet åt: Kött, kyckling och fisk av olika sorter och smak.
Mmmm.... så gott.
Underbart att leva detta liv, jag som hatar att laga mat.



Nilssons systrarna gillar att vara framför kameran.



Mamma och gud Mamma. =)



Flickorna i Nilssons familj.




Gudmor Inga Marie, jag, Sara och Maria.

Nu är brudarna på väg till El Burro Blanco (Den vita Åsnan)
Det är en flamenco bar.
Där trodde Maria att hon såg Pinch Törnberg på dansgolvet.



Flickorna dansade å dansade....



Men jag tror nästan grabben dansade ännu mer.
Roligt att se, jag fattar inte hur i helskotta de orkar.



På slutet drog dansöserna upp folket runt om dansgolvet.
Tråkiga Maria och jag vägrade gå upp.

Men Mor, Sara och Ingmari släppte loss rejält.
Dans kvinnan försökte lära Sara att dansa och Sara gjorde så gott hon kunde.
Sara hade sopat golvet med alla om hon hade haft en klänning som hon kunnat vifta med =)




Mamma var drottningen på golvet.



Nu äre äligt hänne uppe i bergen.
Maria vankar fram å tebaks.
Ragnar bara gnäller å det är ovanligt.
Sara har gått å lagt sig.
Mamma plockar bort efter oss.
Alla grabbar har åkt till Malaga för att förhoppningsvis få tag på biljetter till kvällens fotbolls match Malaga - Almeria.
Håller tummarna att de fått tag på det.
Om inte kanske de tar en tur till IKEA, men då du....
Då skulle jag bli rasande....
Nu står Maria här å äter spansk "nutella" =)

Vad som nu ska hända är en gåta...
Solen har nu krypit ner bakom berget.
Jacuzzin kallar nog på mig, bubbel å värme.
Igår när jag skulle göra mig ren hade varm vattnet rymt.
Så jag låg å plaska i badkaret med ca 1 dm ljumet vatten.
Ruggigt värre.... Brrrrr

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det helt underbart! Honken kan vara lyckligt lottad - med sina 4 fina flickor : )

    SvaraRadera
  2. Skenet bedrar =)=)=)
    Vi är ju inte så snälla som vi ser ut =)

    SvaraRadera