onsdag, oktober 14, 2009

Kalla mig galen om du vill....




Men jag har hemlängtan till vissa saker ibland.

Även om vi nu är i Paradiset så fattas de nått/några.

K å jag saknar våra livsgnistor.

Vem vet, blir de fler tripps till bergen i Nerja så kanske 2 vovve pass skulle sitta fint =)

Giggs Foto: Maria

Vår stora ulltott, go å charmig när de passar honom ;)

Bimbo Foto: Maria

Bimbo skrutt, vår lilla myspys dam som är skrajsen för en hel del =)


Tidigt en morgon, på väg ner på byn från Grevens.

Tänk va jag ÄLSKAR dessa hundar!!!

Nyss inflyttad, har absolut inte kommit i ordning.
Då vill man/jag ju väldigt gärna poa, dona, pygla, fixa, greja å fejja.
Eller är jag ensam om det?


Jag har ju inte vant mig vid all häst trafik, eller hur vackert det är runt om Greven's.


Tur att det står kvar när vi kommer hem =)
Och att jag tänker NJUTA allt jag kan av denna värme, gemenskap och ledighet.




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar