torsdag, oktober 15, 2009

Bilder från gårdagens äventyr...



Sara har brännt sönder sig, jag trodde ju att hon var erfaren efter ca 4 månader i magaluf. Men icke sa nicke =)



Mamma tycker de är lite kyligt så här på morgon kvisten.




Det är fler som brännt sig, nu är vi på väg ner på stan.





Sara har lyckats med nått, men vad de vet vi inte.
Vi börjar tro att hon blivit biten av nått.
Utslaget blir bara fulare och fulare.




Även Kristian kör med huvudbonad.
De är så snygga så =)







Badning i havet.
Hur härligt som helst.
Jätte roligt att leka i vågorna.





På den lyxiga puben.






Tog vi vår första öl för dagen...






Äre inte fint så säg =)








Andra och tredje ölen för dagen.
Hänne var de go mat.





Vi gick en hel del, mycke att titta på.







Dryck stopp igen....






Å igen....







På en uteservering alldeless ovanför havet, och bredvis Europaballkongen.






Detta shoppade vi.
Avslutning ett långt dopp i havet, inte jag för jag frös.
Grabbarna var i länge å lekte =)


Nu ska jag maila Hasse Persson på sök å finn =)
Jag var med där i Fredags 9 okt.
De kanske går att länka till mitt samtal här =)
Tjinge ling....

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Fy dig Linda å frestas med såna värmebilder!
    Här sitter en annan å hackar tänder i kylan....
    Sju minusgrader i morse *brrrrrrr*

    Ni verkar iaf ha väääldans trevligt - familjen Taikon ;)

    Kram kram!!!

    SvaraRadera